این خواهر چند سالشه ؟!
نوشته شده توسط : عسل

فکر می کنید این خواهر محترم چند سال سن دارن ؟

 

   

 

 

چقدر بهش میاد ؟؟؟

 

 

 

 

سی سال ؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

نه سی سال زیاده !!! ؟؟؟؟

 

 

 

 

 

شما چی فکر می کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفتاد و شش سال !!!!!!!!!

من نمی دونم ایشون چی میل می کنن که اینقدر خوب موندن !!!!!!!!!!!!




:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mojtaba در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام
ممنون از تغيير نام لينك
اونا ترفند نيستن!فقط عكس معمولي هستن كه هركسي اونا رو آپلود مي كنه و بقيه هم استفاده مي كنن.

/weblog/file/img/m.jpg
maryam در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
مرسی عزیزم
من رو با اسم وبم بلینک.بووووووووووووووووووووووو

/weblog/file/img/m.jpg
maryam در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام گلم.نمیدونم شاید از لطف زیاد دوستامه
دوست دارم توهم یکی از دوستام بشی
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

/weblog/file/img/m.jpg
bahar در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام مجدد
با تبادل لینک موافقم
فقط شما رو با چه اسمی لینک کنم؟

/weblog/file/img/m.jpg
bahar در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام عسل جون
متاسفانه من نتونستم این عکسا رو ببینم
اگه فرصت کردی به منم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: